Ohhboy what a weekend !!!

Ja det har det verkligen varit.
Började ju som jag tidigare skrivit i Fredags när vi blev historiska och tog oss till Elitserien
Det fortsatte seda med besök i ÖHK hallen för att kolla herrjunior SM.
Efter det bar det av hem för att göra iordning sig för att sedan bege sig till restaurang Izabella.

Lite sjukt jag vet, men det är ödet att den just hette Izabella ;P

Hur som helst, väl på restaurangen var det mat och dryck. Lagkaptenens "Tal" och även Coach Mikael sa några väl valda ord.

När tränarna försvann till ett 50-års kalas så fortsatte laget att festa.

Det blev både fin sång från Hildeby och Toft samt lite mindre bra sång av alla andra :P (mest jag och sköld)


Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you

Efter festen på restaurang Izabella bar det av in till stan, för dom flesta, vart tog lagkaptenen vägen ? ;P haha
I alla fall, Maria gjorde ett tappert försök att få in alla på Park Lane, det visade sig vara förgäves :P
Gruppen delades nu och vi firade vidare på lite olika ställen, trevligt hade vi i alla fall.
När jag kom hem på kvällen fick jag ett sms av Seferaj "Mamma sover, godnatt puss"
Jag tror inte ens Seferaj själv förstod va hon mena :P

Justdeja, vi stannade på Mc Donalds på vägen hem, precis efter att Lollos kille släppt av min hemma så skulle dom vidare till Vickan, då stod en bil & brann, så dom satt kvar och åt sin donken i bilen ....

Det var en supertrevlig kväll :D Tack tjejer <3

Dagen efter festen var det ÖHK hallen som gällde igen. Dags för JSM final mellan IK Sävehof och Redbergslid ...
RIK vann - Grattis till det ! De va ni värda :D

Kan ju inte påstå att det var så många i skolan dagen efter ... :P hehe

De två dagarna som gått hittils av denna veckan har gått till plugg och träning. Är fortfarande riktigt trött sen helgen.
Känner att man inte hunnit sova ikapp.
Tänkte gjort det idag men min syrra trodde inte jag var hemma och spelade lite hög musik i morse ... :P

Idag har jag en del att göra. Tänkte bland annat hämta ut bikinin jag köpt på nätet :D
Avslutar med bilder från den historiska helgen :D

     

    
    

Ciao



"We did a good game, and a good match"

(Elisabet Gustafsson understrycker varför man vann över Kanada i curling)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med mindre bra sång av mig?



och sen undrar jag varför jag inte är med på EN ENDA bild från i lördags? trodde jag VAR festen! :)

2009-03-12 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0