It's Friday again ...

Ja så är det. Dock ingen match idag för oss i damlaget, inte heller för herrarna.
Båda spelar ju match på söndag.
Damerna spelar borta, alltså i Lundbystrand mot Team Hisingen klockan 13:30

Herrarna spelar hemma mot Eslöv 16:15 tror jag närmare bestämt att matchen börjar.
Denna matchen är väldigt viktigt för herrarna. Vinner dom oh Kroppskultur förlorar - då går Kärra direkt upp i Allsvenskan.
Förlorar dom missar dom kvalet helt tror jag, men vinner dom oh kroppskultur vinner så är det Kval till Allsvenskan som gäller.
Tror det är så det ligger till, blir en spännande eftermiddag i Lillekärrshallen - de kan jag lova !



Idag har jag i alla fall hämtat hem min studentmössa ! :)
Satt för övrigt och pratade en del om studenten, fy va roligt det ska bli :D
Vi kom på en del roliga texter som vi skulle kunna använda på flaket :P hehe
Inget avslöjas dock ännu .... :P



Lyssnade förut på en mycket bra låt, Lajnen har den på sin blogg - LYSSNA PÅ DEN !! :D
caarroliten.blogg.se

Det är Mums om nån undrar
(Hildeby du som ÄLSKAR schlager, det är nått för dig ;P )




Har en låt här faktiskt som jag tycker är lite fin - hon sjunger om Göteborg, det är de som e så braa ;P hehe




Ciao


"He wasn't very good då"
(Leif Loket Olsson)

Kommentarer
Postat av: Evy

Herrarna kan komma till kvalet även om dom förlorar... men då får inte H65 ta poäng mot Kropps, i så fall blir dom 3:a påbättre målskillnad än H65...

2009-03-20 @ 21:13:43
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0