ICE AGE

Har precis kommit hem efter en friluftsdag, inte vilken friluftsdag som helst.
Vi i 3an hade ordnat stationer till 1ornas och 2ornas friluftsdag.
Vi vara i Skatås klockan 08:00 ...

Allt började bra, jag var först på plats och insåg att detta skulle bli en KYLIG dag.
När alla va samlade började vi sakta men säkert att erövra den fruktande milen slingan, ja du läste rätt, 1 mil.

Ju längre vi kom ju färre blev vi. Allt fler fick stanna och göra iordning sina stationer, men min grupp ihop med några andra tappra själar fick fortsätta vandringen ...

VI blev tredje sista stationen om jag minns rätt.
Vandringen gick helt okay, då fick man ju upp värmen, men att bara stanna upp och invänta de första 1orna blev en iskall historia ...
Shiit va vi frös, ändå hade man liksom dubbla vantar & grejer. Hur som helt, vi överlevde !
Kan ju säga att en del grupper va bättre än andra, JOSSANS grupp (nu blev du omnämnd jossan ;P ) blev bäst. Sjukt snabbt klarade dom det ! Good work !

När sista gruppen hade passerat skulle jag och Eddie skynda oss bort, för på parkeringen så väntade Holmberg på oss. Fick skjuts av henne hem, mycket skönt. Tack så mycket ;)

Idag återstår du upptining av kroppen samt en träning.

Ha det gött alla ! Nu ska jag drick lite varm oboy så att man tinar upp ....

Ciao




"Geniet gör vad det måste, talangen vad den kan"

( Owen Meredith )


Kommentarer
Postat av: jossan

vi var grymme ;) haha me likey

2009-03-28 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0