Det är redan söndag ...

Ja veckorna bara flyger förbi numera och nu sitter man här igen och undrar vart tiden tar vägen.
Har precis städat lite på mitt rum, ska ner & dammsuga nu. Sen är det dags för en dusch och sedan RIK-Sävehof.
Dock inte live. Vi ska ha släktkalas idag för Mikaela. Gästerna kommer klockan fem, så det blir att se handboll på TV :)

Skrev ju i inlägget igår att Peter Siepen chingsa förbi Top Shop när jag och syster var där, senare på kvällen fick vi även se Mums Zelmerlöw. Han såg bra ut i verkligeheten med ;P hehe
Vi veva ner rutan och sjöng "Come closer Cara Cara Mia" :P
(NEJ det gjorde vi inte, skäääääämt) :P

Nu måste jag kila ner, har fått äran att skala äggen idag :) :P hehe
Avslutar även idag med en låt, kanske skulle börja göra det vaje dag ?! :)
aja, ha de gött alla !


Ciao




"Huvuddelen av vår import kommer från andra länder"


(George W. Bush)

Kommentarer
Postat av: Maria

det tycker jag att ni skulle gjort, veva ner och sjunga. hade jag gjort!

2009-03-29 @ 18:24:44
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0