You are in the army now

Ja, just den låten har jag gått runt & nynnat på hela dagen, anledningen?
Jo det är såhär att varje onsdag tränar Kärras damer spinning på sportlife, där har vår instruktör kört skiten ur oss och i sina pass har han använt denna låten. Dock i en mixad version :P

Passet idag gick även det bra, men det va jobbigt ! :)

Jusdeja, idag har Stina landat i Serbien där hon ska spela Junior EM :D
Håller tummarna för lilla Stina :D





















fredag ska jag gå på fotboll, Sverige mot England i U21-EM. Det är semifinal & jag e jätteladdad !!!
Matchen ska ses med Malin, Mikaela och Annica. Efter matchen blir det avenyn och middag :)

Till helgen är det träningsläger och redan imorgon är det träningsmatch mot Önnered.
Under helgen ska det alltså tränas en del men jag ska även njuta av solen. Det har man inte kunnat göra eftersom jag har jobbat hela veckan ...
Just nu är det helt underbart väder i Göteborg, hoppas verkligen det håller i sig länge !!!

Nu ska jag dra mig, upp tidigt imån med ...




Avslutar med en sommarbild och givetvis låten i rubriken ... Ciao

Kommentarer
Postat av: Evy

Har alltid gillat den låten mycket, fast visste inte att Status Quo hade spelat in den, har för mig originalet kom från holländska gruppen Bolland e.d...

2009-06-24 @ 23:45:26
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0