Tisdag 2 juni

Ja, idag är det ju den 2 juni. Idag tar alltså Katrinelunds eleverna, Hildeby, Skullman, Hedqvist & co STUDENTEN!

Hade tänkt att befinna mig på deras skolgård idag, hoppas att dom får en riktigt rolig dag.
Vädret verkar ju i alla fall sammarbeta, enligt SMHI kommer det inte göra det på fredag, då ska det bli regn :(

Igår va vi & kollade när handbollskillarna på skolan mötte fotbollskillarna i en fotbollsmatch.
Förra året vann handbollskillarna med hela 5-1, men i år gick fotbollsspelarna därifrån med hedern i behåll. Dom vann nämligen med 6-1 om jag inte minns fel.

Samtidigt som killarna spelade stod tjejerna och målade lakanen som vi ska ha på flaket på fredag :)

När allt det va klart blev det det sista riktiga bamba besöket för vår del, sedan bar det av till stan där jag skulle lämna tillbaka lite kläder åt Malin.
Fick i samma veva köpt ett par sandaler
:D Ska nog ha på mig dom idag på Katrinelunds student :)

Stod sedan & vänt på bussen i typ femhundra år, stod där i solen och brände mig rejät på ryggen :S :P


Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig idag, sen blir det en dusch och destination stan för att träffa Eddie och inhandla nån vacker blomma att hänga runt halsen ....




(vickan på hennes student för ett år sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0