Studenten 5 juni - det var helt fantastiskt !

Klockan ringde kvart över 6, efter det va det full rulle !
Champagne frukost hos Saba, mysigt med alla handbolls tjejerna samlade, alla va grymt taggade, man kände på sig att dagen skulle bli perfekt !

Sista spårvagnsresan till skolan gjorde vi sedan med bravur. De andra på vagnen sken upp som en sol när all alyckliga studenter stormade vagnen.
I skolan blev det sedan fotografering.
Fotbollsfolket hade skrivit på sitt flak "handboll är en könssjukdom, använd kondom" handbolls killarna svarade genom att hålla upp en skylt på studentfotograferingen med texten " jag är fotbollare, jag får inte ligga" .....

Efter fotogrfierna va det dags för en sista lunch i bamba. Där bjöd lärarna på fantastisk dans, anders sjöng, sen gjorde ALLA lärarna det, vi fick se bildspel med tillbakablick på våra tre år på aspero. Rektorn höll tal & så sjöng fotbollskillarna och handbollskillarna halleluja tillsammans, vilken avslutning!
Det dansades vilt så till och med ett bord gick sönder .... :P hehe

Vi gick sedan vidare till skolan för att hämta våra betyg från vår mentor Marie :)
Mattias
kommentar va ju klockren: "Men Marie, de här betygen vill jag inte visa för mamma & pappa"

Sen begav vi oss till entren, där stod vi och laddade, vi skulle springa ut som klass två .. nu va det inte långt kvar !!!
Hand i hand med bästisen Eddie till låten Everyboy is freeeeeeeeeeeeeeeeeeeee feeeeel goood sprang vi ut ur skolan, vilken känsla !!!

Tack alla som va där & hängde saker runt halsen, sjukt tungt blev det i alla fall !!!

sen va det åka FLAK som gällde ! SÅ SJUKT KUL !!!!! HELT FANTASTISKT VA DET !!!!!
en gammal dam kastade upp en ros till Linus & Otto, vissa jubla med oss, andra tittade inte ens :P haha men skit i dom !
Väl vid Poseidon va det bad som stod på tur, detta hade jag snackat om i över ett år, FY FAN VA KUL DE VA !
KALLT OCKSÅ !!!!!!

Jag, Saba och Oliver va sist att bli hämtade från Götaplatsen, så vi fick värma varandra eller a Oliver fick värma mig & Saba ... sen kom PORSCHEN !!!!!!! WOOOOOOOHHHHOOOO!!! En sån ska jag köpa när jag blir stor !!!!

Möttes hemma av släkt & vänner, där blev det mat, tal, paketöppning och DANS ! Ja Hey tjo & klackarna i taket, nu visar vi helt naket hur modiga vi e !!! Nu va det PARTY !!!

Gled sedan runt i stan med Porschen ytterligare en gång, sen blev det upp en sväng till Ted & Pernillas lägenhet innan STUDENTFESTEN PARK LANE väntade !!!

Där hände en hel del och det va inte konstigt att jag klagade över mina fötter, kraftig stukning, men det e smällar man får ta....
Efter en sån lång dag va man sjukt trött, så kvällen blev inte så lång, det avslutades med en tripp bort till nordstan där Emma Hjerpes pappa agerade taxi. Emma som för övrigt måste ha svårt & minnas denna kvällen var sjukt underhållande :P hahahah go e hon :)

Väl hemma blev det en jättevarm dusch eftersom man frusit i stort sett sedan badandet i Poseidon :P
Sen blev det sömn direkt, man var riktigt lycklig när man la sig, dagen blev helt enkelt en SUCCE !!!

Tack alla, 5 Juni 2009 kommer jag aldrig, aldrig, aldrig att glömma !!!
















What's the name of this fucking school???

A-aa-ASPERO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0