Nu är det inte långt kvar ...

Nej det är det verkligen inte, denna veckan har gått av bara farten och nu är det snart torsdag, vilket innebär att det är dagen före den stora dagen !
Enligt SMHI är det fortfarande regn, vi får helt enkelt leva med det :P

Idag har mamma & pappa varit och handlat allt inför fredagen, mycket mat i kylen nu liksom ...

Kom hem för en stund sedan efter träningen, känns så j*vla gött efter spinning passet, man har verkligen svettats ut de mesta :P

Har precis skrivit klart en lista på saker som ska fixas imorgon, har en hel del att göra kan jag konstatera.
Därför tänkte jag lägga mig tidigt idag, har nämligen fått äran att vakna till ljudet av diverse verktyg som de använder när de bygger något hos familjerna som bor bakom oss, varje morgon denna veckan.
Smällar man får ta ;P
Nej nu ska jag dra mig, blir en lång dag imorgon .... See ya  !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0