Kom igen Sverige, kom igen !!

Hejsan !

Nu va de några dagar sedan jag skrev igen.
Jag har sedan studenten tagit hand om min fot som stukats, börjat på mitt nya jobb, tränat och blivit förklyld.
Blev ingen träning för mig idag, är förkyld och måste bli frisk onför helgen. Ska nämligen på tränings/match läger ner till Skåne.
Vi åker på Lördag morgon och då är första stoppet Lund, där ska vi spela mot Lugi.
I Lund kommer vi få äran att träffa vår lilla Stina som är med junior-landslaget där på läger.
Måste passa på att säga grattis till henne, hon ska ju snart åka till Serbien och spela junior EM. Lycka till :D

Efter besöket i Lund så drar vi till Vinslöv där det blir träning och övernattning.
På söndag blir det sedan Eslöv för match mot just Eslöv.
Helgen är alltså fullbokad med handboll. Ska bli kul att åka iväg med laget igen, de va ju ett tag sedan nu.

Justdeja, började på mitt nya jobb i tisdags. Hittils har det gått bra och på rasterna blire mycket kortspel. Börjar bli riktigt vass på det där nu ;)

Va uppe i hallen förut & kollade på träningen. Stod ju över idag på grund av förkylningen, men idag provade vi våra nya kläder.
Kärra har ju bytt märke till Hummel från Umbro. Riktigt snygga matchkläder måste jag säga. Idag provade vi nämligen ut storlekarna. Även löparskorna är på g.

Just nnu sitter jag och kollar på Sverige som möter Rumänien. Har ju inte varit någon höjdar match direkt. Just nu ligger Sverige under, få hoppas att de kommer igen.

Ska göra iordning nu inför imån, matlåda & grejer ;)
Ciao så länge :)




Avslutar med en riktigt bra låt
Bruce Springsteen
Hungry Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0