hungry eyes

Idag är det söndag, orkade inte skriva något igår, var sjukt trött.
Hade dock väldigt trevligt på midsommarafton :D



I lördags gjorde jag inte så mycket. Såg visserligen på min absoluta favorit film tillsammans med min syster. Ni som känner mig väl vet att det givetvis är "Den lilla sjöjungfrun" jag talar om, den är verkligen lika rolig varje gång.

- aahh en dinkelhoppare
- 1992 .....
- kanske kan man ha en pelagonia i den?
- jag flöög, det e klart jag flög!
- prinsen ska gänga sig
- jag är omringad av amatörer
- jag känner inga hjärtslag.

Nu förstod kanske inte nån vad jag mena, men hon som bor på västra flygeln gör med all sannolikhet det ....

Idag har farmor  & farfar varit här på besök. Sen var det dags för träning, först i skatås & sen på sportlife.
Såhär på söndagskvällen kan man nu konstatera att helgen är över och imorgon startar en ny arbetsvecka.

Bilder från i fredags kommer när jag fått dom ;)

Här kommer en bild från idag, det är på farmor & farfar.


Nu ska jag fixa matlådan inför imorgon & kolla på lite tv.

Tänkte avsluta med en riktigt bra låt idag :)



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0