Härliga studenter !

Igår va jag som sagt & kollade när eleverna från Katrinelundsgymnasiet tog studenten !
De såg ut att ha fantastiskt roligt och jag längtar ihjäl mig tills på fredag :D

Hildeby & co badade sjukt mycket i Poseidon också, till och med han i Hey baberiba gänget va där & badade :P

Tog väldigt mycket bilder, har dock inte orkat lägga in dom än.

Idag var jag en sväng inne i stan igen, Evelina tog nämligen studenten idag från Hvidtfeltska :)
Hon fick en giraff av mig och Eddie, riktigt genomtänkt från vår sida :D

Nej nu ska jag packa väskan, ska åka till sportlife idag och gymma sen är det ett spinningpass som gäller !

Justdeja, detta är första inlägget som jag skriver från min nya dator som är min studentpresent :D
Jag tar ju i och för sig studenten på fredag, har liksom öppnat den i förtid, men ville ha den klar tills dess liksom :)




På Fredag är det vår tur !
Aspero Idrottsgymnasium - Handboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0