England-Sverige på nyare Ullevi ...

Ja igår jobbade jag till två, sen begav jag mig hem för att ladda upp inför matchen mellan just England - Sverigegamla Ullevi, ja det är så den heter trots att den är nyare.

Hela familjen plus Annica skulle igår se på matchen. Därför begav jag, Malin, mamma & pappa oss iväg tidigt från Kärra för att besöka Fanzone innan matchen för att sedan gå med tåget bort till arenan.
Där va det skön stämning, så skön att till och med Engelsmännen vågade sig dit ;)

Mitt första besök på Ullevi höll sedan på att bli ett bittert minne redan efter en knapp minut. Då gjorde ju engelsmännen sitt första mål. När sedan de andra & tredje kom kände man bara som Malin sjöng, det e över nuuuuuu ....

Det visade sig att det inte riktigt stämde. När matchen vände var det riktigt skön stämmning och under hela förlängningen och straffdramat var hjärtat i halsgropen.
Även om nu inte Sverige vann så tycker jag det va bra att publiken verkligen hedrade spelarna och stod kvar & sjöng "Vi älskar Sverige". Dom har ju varit jätte bra i tuneringen så de va verkligen värda ett bättre avslut.

Efter matchen gick jag, Mikaela, Malin & Annica till Hard Rock cafe där det blev lite gott käk.
Jag tog en famous fajitas, Mikaela cesarsallad (skäll) !!!!

När vi sedan åkte hem fick jag medverka i en inte allt för normal promenad hem med min syster Malin, men det va kul i alla fall ;)

Idag har jag tränat och legat & solat på altanen, det är fortfarande helt ruggigt varmt här så man svettas nästan bort.
Man ska i alla fall inte klaga nu när vi äntligen har bra väder :P

Ikväll blir det grillning !
 
Här kommer lite bilder från igår ...




























Vikla ...



That's all ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0