Bonjour

Angående matchen igår - FAN !      

sacre bleu
va Frankrike är BRA !!!!!!!!!!!!!!


skrev ju att vilja slår klass, men Frankrike hade båda de ingredienserna och var helt överlägsna.

Nä nu får man finslipa på ens Franska kunskaper, för nu e de Frankrike för hela slanten ...
Dem var ju faktiskt très bien om man säger så ;)

Såg förövrit matchen med Eddie igår, mycket trevligt :)

Eddie är ju bra på Franska, något som jag inte e, numera heter

Guillaume Gille ,,,,  JamJam Gille (hade lite problem med att uttala hans namn, så det lät mer som jamjam när jag sa det) (A) hehe
Sen så kom vi ju att tänka på en viss låt vi gjorde när vi va på SM Steg 3, om Luc Abalo - den killen är såååå bra ! :D


 




Idag är det ju Söndag, vilket innebär träning men också en ny match för Sveriges del, denna gången mot Ungern ...

Får vi ju hoppas på vinst där ...

Au revoir




" Då sa jag till domaren på ren svenska : Go Home "

Kommentarer
Postat av: carrii

Som vanligt måste jag högakta dina citat, dom är förträffliga!

2009-01-25 @ 12:45:15
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0