" passa då ditt jävla ego "

Idag har det varit en ganska vanlig Måndag


  • Gym
  • UF
  • Träning


Träningen idag gick bra, dock var det någon som hade så kallat ÖVERMOD ibland ;) därav dagens titel

Hildeby och Eddie förstår vad jag menar :P


Efter handbollen var det dags för intervaller - FAN VA JOBBIGT DET VA !


Efter det satt vi i stretch hörnan och verkade duktiga.

Det är ju vi som är vigast i laget (eller a vi försöker ju i alla fall)





SM lottningen har legat ute i några dagar nu, men idag kom spelschemat
Vi möter i första matchen Tyresö :)    
Favorit Toves lag ju - ska bli kul :)



Över nu till något mycket viktigare, Handbolls VM

Ja idag var det ingen match, men såg ju på matcher igår
Norge mot Tyskland visade sig bli en ganska intressant match
Den var ganska jämn rätt igenom och det kändes som om vilket lag som helst skulle kunna vinna ...
Men så stukade ju Mimmi Kraus (tyska playmakern) foten KRAFTIGT ! Usch det såg ut att göra riktigt ont,
Torsten Jansen brände straff ....
Men i slutskedet av matchen hände ju lite annat och det hela slutade med att den tyska förbundskaptenen hade smockan i luften .... shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit !!!



"Hade jag vetat vad Offside heter  på engelska
så hade jag sagt det till domaren"


 


(Kjell Svensson, Södertäljes och Svenska landslagets
hockeymålvakt på 60-talet)

Kommentarer
Postat av: Hildeby

Haha kolla min blogg :D Rubiken var grym jue :)

2009-01-26 @ 21:18:18
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0