Onsdag = Ledig

Hejsan !
Idag är det onsdag, vilket under vårterminen numera innebär att BellaBell är ledig från skolan, men inte denna onsdagen ...
Hade opponering på projektarbetet idag, den gick förövrigt väldigt bra.



Fick idag en mindre chock när jag kom hem och fick se vad Lajnen skrivit i sin blogg.
Vi har en liten grej i laget när det gäller västarna som vi har på oss när vi delar upp i olika lag.

Från början kallades dom som hade blå västar för H43, men det ville inte vi heta, så vi tog saken i egna händer och kallar oss istället för Les Bleues, för er som inte vet eller fattar så är alltså detta Frankrikes lag.
Eddie
är Luc Abalo och JAG är Karabatic, målvakten som hamnar i det laget får äran att vara han Omeyer osv.

De med de oranga västarna är Holland, de röda har vi la inte blivit döpta än, men dom kan ju för enkel heltens skull vara Danmark .....

Men  igår hamnade inte jag i Les Bleues, jag var i det svara laget (som för övrigt inte fått nått namn ännu)
Och nu var helt plötsligt någon annan han som jag alltid e !
Jag ba noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Men Luc Abalo var i vanlig ordning riktigt bra, knorrade ju en gång och blev helt till sig, undra om Billy fick med det när han filmade?

I så fall kan man ju konstatera att Eddie är vår nya moviestar, 2 filmer på mindre än 7 dagar ...... amen sistaaa ! :P


Som jag tidigare skrev så är jag ledig idag, helt underbart, ska kolla om det kommer nån bra film eller nått på tv.
Är i alla fall helt slut!
Som tur är så är lilla mammsen så snäll att hon ska massera mig ikväll :D


Höll nästan på att glömma, men Handbolls VM börjar lida mot sitt slut, tråkigt tycker jag, men whatever ! :P

Sverige vann tydligen igår, kunde inte se matchen men alltid gött med seger. Dock fick Dalibor Doder rött kort ! shiiiiiiit
såg precis den sekvensen på nätet, DODER GöR JU INGET ! shiiiit domare ! :O

Såg lite på Tyskland - Danmark, där drog de rödvita det längsta strået och kommer därför spela semifinal ...
Tycker faktiskt synd om våra Norska grannar, de va ytterst nära, men Polackerna knep semifinalplatsen.
Norge har ju verkligen övverakskat, hade varit kul med 2 nordiska lag i semi final, men that's life ....

Ja nu ska jag dra mig

Au revoir




"Jag har alltid varit säker på att jag hellre vill bli känd som basketspelare än som kändis"

(Charles Barkley om Dennis Rodman i Aftonbladet)

Kommentarer
Postat av: evelina

Vi rödingar var ju Norge igår, för annie var ju Gro Hammerseng ;D haha

2009-01-28 @ 13:30:48
Postat av: bella

haha jaha okay :P

heia norge då ;)

2009-01-28 @ 14:10:17
URL: http://izabellak.blogg.se/
Postat av: polacken

jag hoppas du hejar på polen nu ;)

2009-01-28 @ 16:35:48
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Maria

enda anledninggen till att Annie var Gro var för att hon är kär i Sara K!

2009-01-28 @ 19:14:29
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0