Ny dag, nytt inlägg ...

Ja hejsan nu e jag här igen !

Gårdagen avslutades som valigt med träning ...
där ville både carro och (en annan) att jag skulle använda min bok jag
 fick på matchen i söndags och skriva ett citat ur den varje dag.

När jag kom hem kollade jag givetvis igenom boken, men kände att allt inte var så användbart. Men som tur är så har vi en bok med sportcitat liggandes hemma, den kommer jag förhoppningsvis att få användning av ....

Om det är någon som undrar vem (en annan) är så är det en person som är i min vänskapskrets. :P
Men person i fråga bad mig att inte skriva om den i bloggen .... 
något som kan komma att liknas vis mission impossible då det ofta händer roliga saker med denna personen :D
Om det är någon som fortfarande inte har nån aning om vem det är
så kan jag avslöja att namnet börjar på E och slutar på e .... ;)


I alla fall, idag är jag ledig, hur skönt som helst. Ska plocka iordning på mitt rum ...



Men ska framförallt tagga för matchen ikväll .... japp Sverige spelar igen och denna gången mot Kuwait.
Okay det kanske inte är en jätte bra match om man jämför med förra motståndarna som var Spanien, men det är ju inte alltid det går handboll på tv, så man får ju passa på ;)

Läste nyss att Lukas Karlssons VM äventyr  är slut, tråkigt som fan för honom, hoppas att skadan läker snabbt.
Han ska enligt tv4 ersättas av Fahlgren :)


Nu ska jag käka nått och börja göra iordning lite .........
kanske skriver in nått mer senare idag ..... ciiiaaaaaaaaaaaao så länge !


Har ju fått leta fram ett citat ....

"Grabbar nu ska vi inte vika ut oss"
(Alexander Beliavski ville höja stridsmoralen i omklädningsrummet under matchen
Björklöven-Timrå. Eller möjligen bara tala om att grabbarna såg fräscha ut)
Taget ut boken "Tidernas bästa sportgrodor"

Kommentarer
Postat av: carrii

åh jag tror jag vet vem din hemliga kompis är ;) haha bra citat

2009-01-21 @ 17:40:50
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nämen bloggar lilla gombibombasen! ;)

2009-01-21 @ 18:33:06
Postat av: Hildeby

Vad roligt att du äntligen har skaffat blogg :) ! Haha jag tror faktist jag vet vem den hemliga är ;) wooho ;)

2009-01-21 @ 20:57:08
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0