Första inlägget ...

Ja nu var det dags för ytterligare en i laget att skaffa blogg.
Vet inte riktigt hur många det är som har, men som vi brukar säga - "whatever"

 Vill börja med att TACKA Lajnen för hjälpen med att komma igång med denna bloggen ...




Jag kan ju kanske börja med att berätta varför denna blogg kom till.

Jo, vi hade bortamatch i Lysekil och jag blev utsedd till matchens lirare.
Priset va en BOK!
Ni som känner mig vet att jag inte tycker om att läsa böcker sådär jätte mycket...
Dessutom va inte detta en helt vanlig bok, det var en bok med massa citat & grejer.
I vilket fall som helst så började det skämtas i omklädningsrummet om detta och nu sitter jag här typ 2 dagar senare och berättar om det på min blogg ;)

Nu vill ju förstås några, specillt Lajnen att jag skriver ett citat ur boken, men det sparar vi till ett senare tillfälle ;)

Ha det bra så länge så ses vii .... Ciaaaaaaaaaaao !

Kommentarer
Postat av: carrii

bravissimo bellisimo :D

2009-01-20 @ 15:28:30
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Frida, den lilla ;)

Va roligt att du skaffat blogg :D Ännu en till man får lägga in på favoriter nu då :D

2009-01-20 @ 22:34:03
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0