Emelie Andersson-Hildeby 19år

Hej alla glada och alla andra som kanske inte är så glada ... :P



Idag fyller vår kära stockholmare Emelie 19 år :D GRATTIIIIISSSSS!!!!




hon bjöd på glass idag efter träningen, mycket uppskattat :D

jag sa till emelie att jag hade tänkt köpa en chokladbit till henne idag, men sen tänkte jag, NÄ , jag skiter i det  :P
så istället fick hon en annan present, en halv morot !!!! (hon blev mycket glad)

nog om henne nu och över till lite annan infomation ... ;P


som de flesta vet är Vickan polack. Därför hejar vi på Polen i handbolls VM !
eller a i alla fall i deras semi-final imorgon, dom möter ju kroatien och dom har en ruggigt bra hejaklack, så vi hejjar på Polen !! :)
frågan e vilka ska Vickan själv heja på då? Hon är ju trots allt Balic, eller ? ;)

I den andra semi-finalen spelar ju våra Danska grannar mot Frankrike, blir nog en tuff match för Danskarna ....



Några ord om dagens träning då ....

Jag fick gå hem redan på uppvärmningen, men jag stannade kvar ...
sen kunde jag gå hem igen & igen & igen .... Ja idag hade man ju lite flyt, eller hur jossan ? ;)





Nä men nu är inlägget för idag slut, det var ju Vickan som sa att jag skulle uppdatera, hon uppskattar nämnligen mina citat väldigt mycket, (fast citatet e ju egentligen inte mina ?! :P )

Ha de gött !!!  Imorgon är det ju faktiskt fredag .... :D

Au revoir




"Det spelar ingen roll om vi vinner, bara jag gör mål"

(Mats Magnusson, lagspelare, Helsingborg med mera)

Kommentarer
Postat av: Evy

Kul att du har skaffat en blogg oxå! Lycka till på lördag!

2009-01-29 @ 21:06:39
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: balic eller va det bacil?

haha underbart citat!

2009-01-29 @ 21:39:10
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Hildeby

Tack så mycket gumman :) !

Åh moroten måste ha varit dagens bästa :D:D haha !

2009-01-30 @ 22:12:17
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0