a tribute to Lina & Emma Hawia-Svensson ...

För er som inte vet vilka dessa tjejer är så ska jag ta att förklara ...

de är Mariefreds stolthet, twinsen som är några av frontfigurerna i Göksten, twinsen som just nu befinner sig i KROATIEN!!!!!

är SJUKT AVUNDSJUK !!!!!!




i alla fall, dessa två tjejer är riktigt goa, har spelat med dom i landslaget och varje gång vi ses är det riktigt kul

måste även säga att de är mästare på att hitta på diverse olika sjuka ideer ... ni som känner dom vet vad jag talar om


hagmans kläder i taket, prickens alla äventyr (borde kanske skriva en bok om detta)
paper ninjas .... ja jag kan skriva i evigheter

anlednigen till att jag skrev "a tribute to Lina & Emma Hawia-Svensson" är för att jag idag lyckades höra en viss låt

VÄRSTA SCHLAGERN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Pcndal-pk4k







den låten förknippar man framförallt med min och Linas skönsång på ett läger i Eskilstuna :P
fick även ett sms från Emma idag som precis tagit kort med en kändis typ :P hehehe

tänkte då att det passade bra med ett inlägg om just dom två tjejerna då :D

Nu ska jag kila, ha det gött !!

Au revoir



"Alla minns väl den fantastiska stämningen vid fotbolls-VM i Italien 1994"


(Lars Anrell, sport- och geografiexpert i TV4, avd Det måste väl vara Little Italy, då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0