Vuxenpoäng

Idag har vi haft en del att göra på jobbet, det har gått i ett helt enkelt.
Direkt efter jobbet åkte jag  och Eddie iväg och hade ett litet möte.
SNART kommer det presenteras en ny grej på vår hemisda, även här på min blogg.
Vi hoppas att det kommer bli riktigt bra, får hålla tummarna att alla andra gör det med :)

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt, VUXENPOÄNG där Lindi !!
Har fixat min mat till både torsdag och fredag. HELT SJÄLV !!!


Sitter just nu och tittar på TV, snart börjar Stockholm Arlanda.
Jag och mamma såg det för nån vecka sedan.
Tyckte hon som har huvudansvaret för VIP avdelningen är så rolig.
Helt virrig liksom, kanske väljer att se det programmet idag med, såg att det är säsongsavslutning ...

Nej nu orkar jag inte skriva mer idag. På återseende



Ciao ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow...fixa mat själv....väx upp!!! ;)

2009-12-09 @ 22:15:16
Postat av: lindi

Börjar faktiskt bli lite impad utav dig ;)

Blev det fisksoppa?

2009-12-10 @ 07:07:23
Postat av: 1992

men du torka inte av spisen efter dej...det gjorde din älskade storasyster;) gompas!



vi får allt på silverfat...åååå det är sååå skönt! haha

2009-12-10 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0