Vintern är här

Idag är det den 2 december.
Vilket innebär ny lucköppning på min Bingo Lotto julkalender.
Ingen vinst i dag heller, buuuuuu.
Jaja, det är ju 22 luckor kvar ...




Har precis kommit in efter en promenix i det väldigt vackra vintervädret.
Frosten ligger kvar på marken och ser ut som snö. Klarblåare himmel får man kanske leta efter, ja det känns som att vintern är här.
Mamma
sa nått igår om att slaskar anders eller andreas så braskar julen.
Jag fattade ingenting först, men det va typ nått talesett att om vädret va fint när anders eller andreas hade namnstag, minns inte riktigt vilket namn det va, så kommer vädret på julafton bli bra :D

Känner mig för övrigt friskare idag, är väldigt täppt och hostar fortfarande, men känner att det är på bättringsvägen :)

Ska fixa ordning nått gott att äta, kanske kolla på en film idag igen. Ska vilket fall som helst ta mig en dusch nu.

Ciao ...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Anders slaskar, julen braskar..

Om det är dåligt väder 30e november blir det bra på julafton. Så har jag förtstått det..

2009-12-03 @ 16:00:45
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0