Sunday

Dagen börjar dra mot sitt slut och här sitter jag och äter en smaskig apelsin ;)

Nä men dagen spenderades i två idrottshallar, spelade ju match idag igen.
Heid stod för motståndet och det slutade med storvinst för dom.
Finns la inte så mycket mer att skriva, inte direkt en orättvis seger liksom.
Bara att ta nya tag.
Serien drar ju igång nästa vecka. Då möter vi Kropps borta.
Det ska bli kul, har liksom fått för mig att de har ett jävla bra hemmastöd och det kommer vara livat i hallen.
Återstår att se nästa vecka om Uddevallaborna tar sig till hallen för att se lite handboll.

Läste för övrigt att Sverige totalkrossade motståndarna, idag igen.
Tycker synd om dom som är i Kina just nu, att möta lite av Kalle Anka lag va ju inte vad man hoppats på och jag tycker att de va värda mycket bättre.
De får se till att köra på i nästa mästerksap bara :)

Kollade på farmen förut mot Kropps. De förlorade tyvärr med Jossan spelade riktigt bra :D
Skitkul att se, axelproblemen är liksom borta, gött ! :D

Såg för första gången Malin Öhlund i action igen på väldigt länge. Ser även där bra ut, så himla kul :D

Har precis fixat det sista med farmor och farfars julklapp.
De ska få lite olika saker, däribland en fin ram med en bild på mig och mina systrar.
Här har ni den.



Kom just på det, men va det nån me än jag som bara ÄLSKAAADE Agnes topp som hon hade på sig under Idol-finalen??
Sjukt snygg tycker jag.

Nej nu ska jag kojja, ha det gött.

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0