Snön ligger vit på taken ...

... och snart är det nog fan bara jag som är vaken ;)

Nä, men idag har det återigen varit full rulle.
Det har gått i ett på jobbet, fick kubba till träningen.
Jag och Palle fick nämligen beskedet idag på jobbet att vår tränare(pappsen) satt fast på Bromma flygplats, tydligen kaos i Stockholm.
Han är inte hemma än ...

Hur som helst, jag och Palle skulle ställa fram alla saker och till och med börja att hålla i träningen.
Marcus fick lite förhiner att hinna till prick.
Okay tänkte vi, stressade som f*n och när jag kommer till hallen är allt redan framtaget och Marcus kom i god tid!
Där rök den tränarrollen Palle ;)

Efter träningen fortsatte snacket som påbörjades efter gårdagens träning om vad Marcus ska döpa sin son/dotter till. Han ska ju blir pappa i maj :)
Vi kom på massa bra tex. Izabella, Edijana ...
Nä de va inget han nappa på, däremot hade han lite andra förslag på tjejnamn.
På killnamn däremot va de la lite sisådär med förslag. Så vi öste på.
Till sist kom vi fram till att Zebastian med Z då alltså, skulle vara ett bra alternativ.

Får se hur det blir med det ;)

Just nu kollar jag på TV. Det är fan inte klokt. Det går en dokumentär om Tiger Woods och det är inte i sportens syfte man sänder detta. Givetvis handlar det om otrohetsaffärern eller är det affärerna?
Ja där ser ni hur insatt jag är, men shit!
Måste man ens sända detta?
Låt dom klara det själva liksom.
Nu byter jag kanal.

Imorgon kommer det komma en helt ny grej här på bloggen.
Ska bli riktigt kul faktiskt och hoppas det kommer bli bra ! :)

Nu ska jag dra mig.

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0