Packa

Ja, har precis ätit lite kvällsmat och tänkte nu förbereda inför morgondagen.
Ska först till jobbet, men efter det ska jag bege mig till Lund och hälsa på Tove.
Vi va egentligen flera som skulle åka, men det ena förhindret kom ivägen för det andra.

Ska packa lite nu tänkte jag, vika lite tvätt som mamma bad mig.
Sen ska jag fixa maten tills imorgon, när jag väl är klar med allt detta så kommer det vara dags för att sova lite...

Har under dagen laddat upp ännu mer bilder, från U21 EM matchen England - Sverige och Madonna också :)

Det va liksom på tiden kan man säga.
Jaja, nog för idag.
Ska ha på Singing Bee Celeb i bakgrunden nu.




(här är för övrigt en tröja som jag gärna vill ha)

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0