Mys på Liseberg

Gårdagen innehöll träning och ett besök på Liseberg med ett tjejgäng.
Liseberg har verkligen blivit mycket bättre på julen.
Minns när man va där premiär året, det va ingenting mot vad det är nu.
De har till och med fejk snö överallt, det uppskattas verkligen av en Göteborgare som under julen mest möts av regn ....

Hur som helst, det va mycket trevligt igår, god mat, både roliga och aningen pinsamma historier.
Sen träffade jag Evelina där, hon skrämde för övrigt livet på mig, men det va trevligt att träffa henne, har ju inte setts på ett tag.

Träningen gick också bra igår, märktes dock att man hade varit sjuk.
Man blev ju ganska så trött snabbt.
Idag känner jag mig för övrigt som en 80 åring.
Det värker överallt i kroppen och vaderna gör fruktansvärt ont.
Men det är smällar man får ta.

Ikväll ska jag på julbord med jobbet, ska bli kul.
Denna gången är det inte på Liseberg, men på Lisebergs hotellet som ligger vid heden.

Bilder från igår lägger jag nog in imån, tänkte låna med mig Mikaelas kamera idag, så kommer det lite bilder från kvällen också.

Kollade för övrigt på Sveriges match mot Frankrike nyss. F A N !!
Nu blir det nog riktigt tufft med tanke på att man har både Danmark och Tyskland kvar att möta.
Men ingenting är omöjligt! Det får man inte glömma.

Nu ska jag fixa iordning lite här.

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0