Mycket bilder ...

Sådär, nu har jag lagt in bilderna på datan.
Det är både från Ted och Pernillas bröllop, jul på liseberg och gårdagens julbord med jobbet.
Blev dock inte så mycket bilder från igår, bara två faktiskt.
Jag och Palle samlade mod och gick fram till en av medlemmarna i KISS och fråga om vi fick ta kort med han.

 

 

Här kommer lite bilder från vårt besök på Liseberg i söndags :)

 





Idag har jag varit ledig eftersom det fortfarande var konferans.
Har gjort iordning lite här hemma, har hunnit se båda filmerna som jag fick låna av Tove :D:D

Ikväll är det träning med fram tills dess får jag sysselsätta mig med någointing.
Kanske blir en promenix i det fina vädret, har för övrigt grym träningsvärk sen mitt eget träningspass igår.
Bara att bita ihop och köra helt enkelt.

På återseende.

Ciao ...


Kommentarer
Postat av: Tove

Visst var dom bra?!!!! :D:D

2009-12-11 @ 09:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0