Let it snow, let is snow, let it snow !

Idag gjorde jag min sista arbetsdag innan jul.
Därför avgjordes pressi of the jul idag på jobbet.
Jag vann inte, jag kom sist !
Får la försöka bli pressi of the year istället då, det är la lite mer prestige fyllt.

Nåväl, har idag tränat och packat kläder inför Norden Cup.

Upptäckte sedan när vi kom ut ur hallen hur mycket det hade snöat sen vi va ute sist.
Nu lät det typ som vi inte lämnat hallen på några dagar, men så illa är det ju inte.
Några timmar spederade vi dock där inne.

Nu är jag ruskigt trött, ska sova snart, känner att det behövs.
Imorgon har jag en del att göra, land annat fira mini-julafton med Eddie och Nettan :) Mysigt.

Nu ska jag dra mig, glöm inte att kolla in videobloggen!

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0