Julklappsrim

Ja, idag skulle det ju bli massa julshopping för min del.
Massa va la att ta i.
Har dock fixat både Nettan & Eddies julklappar men nån mer shopping blev det inte.



(minijulafton firas alltid den 23 december av oss, mysig tradition)


Det va på tok för mycket folk på stan förut, asså SHIT va mycket turister det är här.
De går långsamt, stannar mitt i gatan, stannar barnvagnarna mitt i nordstan.
Fan va matt man blir då när man själv har lite brådis och springer där mellan alla affärer.
Alla har ju lika rätt att gå och handla, inte så jag mena, ja tror ni fattar.

För ett tag sedan började något vitt falla från himlen.
DET SNÖÖAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiiihoooo :D

Men det är som alltid här i Göteborg, de är borta tills imorgon och om vi har otur redan senare ikväll.
Men julstämningstermometern höjdes ju några grader nu när gräset på vår bakseda precis blivit vitt :D

Ska platta håret nu tänkte jag och samtidigt tänka ut Eddies julrim. Har redan fixat Nettans.
Som Eddie sa, "Du & dina rim".  ;)

Glömde nästan säga, vann 50 kronor imorse på min Bingo Lotto julkalender, jiiihoooo ! :D

Nej nu ska jag dra mig.
Ska för övrigt upp och kolla på herrarna lite senare idag också.

Ciao ... 


Kommentarer
Postat av: Frida-bj

Det är caroline pavlic www.pavlic.blogg.se som har designat min blogg :) Hon gör det för andra, bara att dra iväg ett mail till henne om du vill ha en ny :) fast din är väldigt fin också :)

2009-12-13 @ 10:26:47
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0