Julen närmar sig ...

Ny vecka har börjat och man kan ju säga att julen närmar sig med stormsteg.
Det har ju faktiskt fallit lite snö över Göteborg, den försvann ju i samma stund som den nuddade marken, men det bidrog ju med lite julkänsla i alla fall.

Granen här hemma är klädd. Fick dock inte vara med i år.
Mamma tänkte vara effektiv och gjorde et själv.
Där rök den traditionen ! ;)

Idag har det varit full rulle.
Gick upp och handlade direkt efter jobbet.
Tänkte nämligen göra Linda's fabulous fisk soppa.
I ärlighetens namn vet jag inte om den va så jätte fabulous efter att jag har gjort den, men mamma gillade den väldigt mycket.

I samma veva som jag inhandlade lite mat hämtade jag ut min lite för tidiga julklapp som ahde kommit till ICA här i Kärra. I LOVE MY NEW CAMERA ! :D

Just nu ligger jag och lyssnar på musik och tittar på handboll, IFK Skövde mot HK Drott.

Ska ta mig en dusch efter matchen, sen blire nog bara lite chill innan det är dags för välbehövlig sömn.

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0