I walk the line

Sådär nu va denna dagen slut.
Har inte gjort så värst mycket. Mest vilat mig.
Kollat på film, tagit en promenix i vinterkylan för att få lite frisk luft, snackat skit med syrran och kollat en stund på träningen.

Filmen jag såg på idag var, Walk the line.
Har bara sett delar av den nu innan. Måste bara säga GUUUUD sicken tragisk film.
Får ta och välja en mer uppiggande film nästa gång.

Idag när jag kollade på träningen blev det lite småprat med Steffi som också är sjuk.
Även Toftie hann man snacka med lite, kul. Det va ett tag sedan man gjorde det :)

Måste bara få säga en sak. Idag på träningen spelades det lite blandad musik, trots det var det mest AQUA som spelades. Ja ni minns det bandet som man lyssnade på, på den gammmmmla gooooda tiden ;)
Tror det va jag och Annica som konstaterade att dom är faktiskt riktigt bra !



Nu har jag precis kollat klart på Hammarby mot Alingsås.
Led fan med Alingsåsarna, inget stämde för dom idag och det syntes att det bara ville sjunka genom jorden.
Kul hemresa nu liksom. Men det är smällar man får ta.

Nu ska jag ta lite nässpray så min förkylning försvinner nån gång, sen ska jag lägga mig och hoppas på att jag vaknar upp imorgon bitti och är frisk & kry igen.

Ciao ...

Kommentarer
Postat av: Evy

Håller med om Aqua! Var med Sarah o en kompis på deras konsert på Scandinavium på den tiden det begav sig.. Tror Sarah var ca 10-11 år då, vi var den typiska publiken, mamma med liten dotter.. Kunde inte sitta still till den glada musiken,o lekfulla showen, så man diggade ju lite o Sarah skämdes..



I maj i år gick vi på konsert på Scandinavium igen...JM Jarre..den här gången skämdes hon inte..hon kunde inte heller sitta still..:)



Snart dax igen..26 jan o Depeche Mode..tror inte man sitter så still då heller..:)

2009-12-01 @ 23:08:32
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: bella

har aldrig sett AQUA live, men nice ! :D

dom är underskattade ! :D

2009-12-02 @ 09:24:42
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0