Det är dags för FREDAGSMYSSSSSSS

Så sant som det är sagt, det är slut på veckan, det är dags för fredagsmys :)

Ligger just nu i soffan och tittar på TV.
Ska snart packa väskan, ska nämligen bege mig ut till templet.
Vi ska spela match där idag mot Sävehof.
Det är lite träningsmatcher där nu under helgen, så idag möter vi ju då Sävehof.
Jag ska inte spela imorgon men på söndag är det match igen mot Heid.




Ikväll är det ju IDOL FINAL!
Inte för att jag är så insatt, men läste i metro idag där det stod nått i stil med att idag utses kungen.
Så det känns som att det är värt att titta på.

Imorgon ska det julhandlas lite, får hoppas att jag hittar de sista julklapparna, slipper man stressa upp sig för det.
Imorgon så ska mammsen och pappsen köpa julgran. Så på söndag blir det julmys här hemma då granen ska kläs :)



Nu ska jag kolla lite på One Tree Hill.

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0