Black velvet

Har just kommit på att det är ruggigt tråkigt att vara sjuk.
Man kan liksom inte göra något på dagarna.
Så liksom jag gjorde igår kväll så sysselsatte jag mig med att ladda upp bilder på facebook.
Har inte varit allt för bra på att göra det innan.
Ladda liksom nyss upp bilderna från Cypern.
Även Lisa & Addes bröllop samt pappas 50 års fest är nu uppladdat.

Hade tänkt att ta en sån promenix idag igen, det va verkligen skönt och det hjälpte.
Känner mig mycket bättre idag, kommer med all säkerhet kunna gå till jobbet imorgon.
Jag är VÄLDIGT glad för det :D:D:D

Pratade en stund igår med Tove.
Ska bli mycket trevligt att hälsa på henne i helgen :)
Hoppas även att Hawias kan komma ner, hade varit så kul. Va ju väldigt längesedan vi träffades :(

Får för övrigt nog börja se över min packning inför helgen.
Så jag har allt jag behöver, rent och färdigt.
Som det ser ut nu kommer vi nog gå på Lugi mot Malmö på fredagskvällen :)
Det blir det första elitseriematchen för herrar som jag ser Live denna säsongen :P

Ska nog ge mig ut på den promenixen snart, skönt med lite frisk luft.

Justeja, rubriken!
Ja, det var Annica som la till denna till spelningslistan på förra träningen.
Jag har ju hört den förut, en oldie liksom, men det är bra ! :) :P

Kankse borde ta & ladda upp bilderna från det senaste bröllopet, Ted & Pernillas, men först ska jag ut i vintervädret :)





Ciao ...

Kommentarer
Postat av: Carro

an oldie, but a goodie ;)

2009-12-03 @ 23:59:25
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Hawia nr 1 (emma)

Blää för att vi inte kunde. Pussa tove från mig=)

2009-12-05 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0