Back to work

Ny vecka nya tag.
Så sant som det är sagt.

Läste på Carros blogg, hennes sammanfattning av 2lax9 som vissa säger :P
Jag gjorde en sån om 2008 och skulle lägga upp på min bilddagbok.
Det gick la sådär och den historian skrev man liksom i onödan.
Det va riktigt kul att läsa Carros, skriver liksom bra den tjejen.
Henne tänker vi för övrigt lite extra på just nu, hon har ju nyligen opererat sitt knä.
Men snart är hon tillbaks och då spelas den här låten förhoppningsvis många gånger (om vi får egna måljinglar då)

Idag har jag jobbat, kändes faktiskt lite segt att gå upp så tidigt idag, har ju liksom inte behöft göra det nu under julledigheten. Men det gick bra idag på jobbet också.
Dock har det uppsått ett problem. Ett ganska STORT problem skulle jag vilja säga.
DET BLIR INGET PRESSI OF THE YEAR !!!

Ja ni läste rätt. Helt sjukt tråkigt. Men Både Lindi och jag är på jobbet imorgon. Men Palle kommer först på onsdag.
På onsdag är jag ledig, då är det Norden Cup som gäller hela dagen.
Så vem som blir Pressi of the year kommer inte att kunna avgöras.
Vi får försöka hitta en lösning på det här "problemet" ... ;)

Idag har dte inte hunnits med så mycket mer än jobb, ett besök på gymmet, handla med pappa och hjälpa syrran med hennes nya MP3 som hon fick av mig i julklapp.

Ska göra iordning lite här nu, på återseende.



Ciao ...

Kommentarer
Postat av: Carro

du är söt bellis :D

2009-12-28 @ 22:33:13
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Carro

japp, det känns jäkligt bra!

2009-12-29 @ 15:49:54
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0