Baby goodbye

Torsdagen lider mot sitt slut. Vid de allra flesta Påsklov brukar torsdagen innebära att man packar det sista och gör iordning sig för avfärd, destination Danmark. Men så är det inte detta året. Jag har skrivit det innan, men jag skriver det igen. Känns väldigt konstigt att vi inte ska spela Rödspätte Cup i år asså, men that's life. Vi har ju i allafall en ny chans nästa år :)
Hade varit kul att åka över en dag och titta, får se hur det blir med det :D

Idag har jag avslutat mitt projekt. Från början var det ju meningen att jag bara skulle fixa garderoben. Men det blev totalstädning av hela rummet, mmm jättekul !

Tog före och efterbilder så man ska få en liten glimt av förvandlingen ....





Pratade förut idag med min kära Danska vän Jannie Ravn. Mycket trevligt :)
Pratade lite om gamla tider.
Just nu när det är Rödspätte Cup så kan jag berätta att min första medverkan i turneringen gjordes inte med Kärra HF, utan med ett Danskt lag, Strandby Elling IF.
Riktigt kul, när jag spelade med dom, hade några i publiken sagt något i stil med detta  : "Herregud va hon är lik hon som spelar i Kärra, det är ju inte klokt" - Det var ju jag som va hon i Kärra, inte så konstigt att man va sig lik kanske ;) hehe
Hur som helst, det var en väldigt rolig upplevelse :)

Sättet som jag och Jannie lärde känns varandra på är ju lite speciellt. Våra lag möttes 2001 i Partille Cup finalen.
Efter matchen kom Jannie fram och pratade, på den vägen är det :)
Jannie har varit med mig vid Partille Cup och kammat hem ett guld ! :)

 Här besöker jag, Jannie och Nettan Liseberg :)



Nej nu är jag så hungrig, mammsen gräddar pannkakor, yammie :D

The låt of the day : EMD - Baby goodbye  (har typ hört den 1000 gånger idag på radion)



haha, helt sjukt, precis när jag ska förhandsgranska mitt inlägg kommer the låt of the day på radio, IGEN !!! :P haha


Ha det bra !

Ciao



"Konsten att vara värdinna är att få sina gäster att känna sig hemma även om man önskade att de vore det"

(Orson Welles)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0