Dina färger va blå ...

Tisdagen flög förbi av bara farten. Har inte gjort på tok för mycket idag, drog ut massa sommarkläder som ska fram i garderoben, sen blev det inte mycket mer gjort på den fronten. Mitt rum är täckt med kläder, påsar och diverse andra saker som ligger och skräpar...
Nej det får bli skärpning där, får ta itu med projekt fixa garderoben imån ...eller nån annan dag ....:P

Mötte upp mammsen idag för att handla lite, sen bar det av hem där min kära mormor väntade.
Hon kom på besök idag, mycket trevligt. Jag måste säga, min mormor e riktigt cool !
Fråga Eddie eller Seferaj ska ni få se :P Hon är riktigt go ! :)

Hon blev kvar väldigt länge, under tiden hann Malin komma hem med ett mycket fint hårband från Indiska och en snygg klänning från Monki. Riktigt fint va det :)

När mormor åkte hem passade jag på att ta mig en löprunda.

Under kvällen kom miss Sköld förbi och fick ett nytt armband samtidigt som hon lämnade av bilderna som hennes mamma så snällt hjälpt mig att scanna in :)
Ska bestämma två bilder att ha på plakaten på min student, känner att det är  bäst om jag väljer så att dom inte tar en ful bild, finns ju risk för det annars ;P

Jag trodde att Tisdagskvällen skulle bli en mysig TV kväll, men så slog jag på 5an och va visar dom där - HOCKEY ?!?!?!??!?!?!?!? Va hände med de desperata hemmafruarna ?? :O
Sen kom jag på, det är ju SM final ! :)
Jag brukar aldrig kolla på Hockey okay, nu ljög jag, när det är Sverige som spelar VM eller nått liknande kollar jag. Är det Elitserien kollar jag kanske eller a bara nån gång om det är Frölunda som spelar.
Jag är liksom ingen hejjareHockey direkt, fattar liksom inte reglerna.
Jag va på en Frölundamatch en gång med pappsen.
Efter andra perioden sa jag till han.
-Pappa, andra halvlek är slut, ska vi inte gå hem?
Det jag inte visste då var att i Hockey heter det perioder och de är 3 stycken.
Man lär sig liksom alltid nått nytt :)

Ska kila ner nu för att sedan kolla på Brothers and sisters

The låt of the day : Tommy Nilsson - Dina färger va blå




Ha det gött!

Ciao




"Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmanna-band är ute. Åk hem till Liverpool... "

(Chef på skivbolaget Decca till medlemmarna i Beatles, 1962)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0