Sunshine

OOboooyy what a day. Ja så kan man sammanfatta gårdagen.
När jag kom hem runt 18:00 hade jag ganska ont i mina fötter kan jag säga.

Dagen började med att jag tillsammans med Nettan genomförde ett benpass på gymmet.
Efter de åkte jag med Carro in till stan för att lämna tillbaka mina balskor som jag köpt. Även Carro skulle lämna tillbaka sin studentklänning som hade gått sönder lite. Efter det var det bara att invänta syster.

Malin är känd för att vara väldigt effektiv, hon gjorde inget undantag igår heller.
Vi gick in och ut i massvis av olika affärer. Men tillslut så hittade vi den. Min studentklänning.
När man väl hittat klänning blev prio 1 att hitta skor. De gjorde vi på nolltid.
Passade även på att köpa ett linne inne på BikBok som jag tyckte va lite coolt :)
Såg till att mammsen sedan fick sig en liten present.

Efter x antal timmar i stan kom hungern ikapp oss och det blev ett snabbt besök på Mc Donalds.

Efter det blev det ett besök hos Mikaela. Skulle agera smakråd för henne när hon provade jeans lite senare på dagen.

Malin lämnade nu mig för att ta sig till sportlife för att träna lite, då ringde hon och sa att hon på vägen bort hittat perfekta balskorna. Skyndade bort och där va dom. De satt som ett smäck !!! Gött nu kan man stryka balskor från listan .... :D

Fick nu bara gå runt lite i stan för att invänta Mikaela. När hon väl var klar vid jobbet testades det jeans och sen bar det av hem till Kärra för en taco & filmkväll.

Skönt att man fick gjort de som man planerat in, slipper yra runt efter klänning osv.
Många har ju haft detta klart väääldigt länge, måste erkänna att man blivit lite småstressad av detta :P

Hur som helt, idag är en annan dag. Ska tillsammans med min UF grupp sälja smycken på herrarnas match.
Herrarna kvalar ju idag mot Nyköping. Dom vann på bortaplan så de har ett bra utgångsläge. Hade ju varit riktigt roligt om de gick upp i allsvenskan ! :)

Det verkar som om vädret idag kommer bli kanon. Inte ett moln på himmelen, kanske blir en repris av onsdagen :)

Justdeja, på måndag börjar mitt sista Påsklov ....

Dagens låt: So what - P!nk



Nu ska jag ut i solen !
Ha det gött alla !

Ciao




"Så var kommer Cannes-festivalen att hållas i år?"


(Christina Aguilera, i Cannes så klart :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0