En liten sammanfattning ...

Oj oj oj. Ännu sämre uppdatering denna veckan ! inte bra ...

Hur som helst. Nu va det som sagt ett tag sedan jag skrev, men under de dagarna så var det lagfest för Kärras damer och herrar. Familjen kom hem från besöket i Ullared och vi hade träning. Sedan hade vi träning, skola, träning igen osv.


I UF ser det just nu bra ut, ska sätta ihop årsrapporten imorgon, får hoppas att den blir bra :)


På tusenmeters intervallerna i måndags var det inte många glada miner. Efter att ha haft ett fartfyllt handbollspass och ett tungt benpass tidigare på dagen skrek typ mina ben, STANNA !! Fast det var riktigt skönt efteråt. Kanske va lite korkat att gymma benen riktigt hårt tidigare samma dag, får ta & tänka om där ;)

Något som va riktigt bra var dock att jag fick massage av mammsen så nu e man fit for fight igen ..




Igår kollade jag som många andra på matchen mellan Guif-Sävehof. Asså shit, jag va så nervös under matchen att jag till sist blev riktigt taggad. Efter matchen gick jag därför ut & sprang, vilket va riktigt skönt :)

Idag hann jag inte göra mycket innan det va dags att bege sig till Templet (öhk-hallen) och spela match mot Frölundagymnasiet. Efter en aningen avslagen match bar det sen av till sportlife för gym och sedan spinning.

Innan matchen skulle jag plus en hel del andra klippa ut inneshortsen i shortsen :P
Det va ingen dans på rosor, saxen måste varit från 63 som Lillan skulle sagt ;P Efter mycket slit var dock shortsen klara för användning :P

Imorgon eller imöra som Maria skulle sagt, så e de dags för minihandbollsnatta. Team Hahaha kommer ta tuneringen med storm, eller ?! ;P

The låt of the day: Britney Spears-If U Seek Amy



Ha det gött !

Ciao




"Inget svar är också ett svar"

(Tyskt ordspråk)

Kommentarer
Postat av: Maria

kul att du inte glömt av mig än iaf :)

2009-04-30 @ 09:06:32
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0