Get right back to where we started from ...

Igår var det middag på börsen som gällde. Alla Svenska Mästarna från 2008 var inbjudna.
Tyvärr deltog inte alla i laget, lite synd, tycker att det blev en lyckad kväll.
Visst utdelningen av priser tog lite lång tid med det var många SM vinnare på plats.

Roligast under kvällen var i alla fall Stefan Odelberg. Riktigt rolig kille faktiskt.
"Vem vill följa med mig till hotellrummet sen?" - Nån i laget var en av dom som räckte upp handen
"Nu ska jag ta upp en frivillig ur publiken" - Eddie ba välja mig, välj mig!

Ja ni som va där fattar :P Trevligt i alla fall :)

Ska idag åka in till stan & träffa Martina, hon rekomenderade ett ställe där jag kunde få fixat hår & smink till balen för ett bra pris :)

Efter det ska jag bege mig hemmåt, ska ju ha träning idag med laget igen :) Sportlife här kommer vi !

Nu ska jag ner & hänga upp tvätten, duktig jag e ;)

Här kommer bilderna från igår.

Carro Sofia, Malin & Eddie Sofia Therese & Sofia

Jag & Eddie Jag & mammsen Malin & Carro Malin, Martina & Sofia

Martina & Sofia Trappan Trappan igen ... Sofia, Annie, Therese

Carro & Malin Martina, Jag & Eddie Malin & Malin underhållningen

Annie & Malin Malin, Eddie, Jag och Sofia

Idag drar försäsongs arbetet igång på riktigt, tänker då låta The låt of the day bli ....

Right back where we started from
- Maxine gayle




Måste bara få lägga ut denna på bloggen, den är riktigt rolig :P hahaha




Ha det gött !
Ciao




"När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet!" 

 (Madonna till ett skrattande pressuppbåd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0