Halo

Idag var det åter skola på schemat. Handbollsträning igen, det var ett tag sen ...

Fick skjuts av Holmberg idag, mycket skönt, tack ! :)
Dagen har varit väldigt seg. Har varit helt slut hela tiden, mamma kom hem tidigt idag. Hon har gått & blivit sjuk.

Hur som helst så va det trevligt att få hem Eddie igen :) Hon ska ju tatuera sig idag, skulle ju åkt med men orkade inte det, bara man inte håller på att bli sjuk :S Hoppas i alla fall att den blev fin, tatueringen alltså :)

Läste här om dagen att en fransk gammal handbollsstjärna har dammat av skorna. Mycket intressant.



Han gör alltså comeback med Rhein-Neckar Löwen ikväll när de
möter HSV Hamburg. Matchen sänds på tv4 sport.
Jag kommer ju i alla fall se den matchen, ska bli intressant
& se om han fortfarande håller bra klass :)

Hamburg har ju två svenskar i laget om jag inte minns fel.
Goalkeeper och pivot tror jag närmare bestämt.














Nu till något helt annat, har kollat runt länge på lite accesoarer.
Här är örhängen från h&m som jag tänkt att inhandla.



















Nej jag ska dra mig :)

The låt of the day: Halo - Beyonce (jag har haft den på bloggen innan, men den är bara sååå bra)




Ciao



"Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon"

(Mark Twain)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0