Det är en dinkelhoppare !

Idag var himmlen alldeles blå när jag vaknade. PERFEKT tänkte jag, vår/sommarkläderna åker på.
Det visa sig råda delade meningar om detta i staden Göteborg.
Visst vinden var lite kylig, men solen värmde härligt.
Då är ju frågan, varför har man fortfarande på sig vinterkläder?
Jag vet inte svaret, men såg faktiskt en del som hade det idag, då tänkte man liksom ba vaaaaaaarmt :P

Hur som helst. Skoldagen idag innebar prov, estetisk verksamhet och information från natur a & b.
Sedan bar det va hem till Hising island där det var lite solning som stod på schemat :) Nice ;)

Efter det var det dags för uppstarts möte igen med laget. Ska bli kul med arbetet inför nästa säsong :)
Alltid trevligt med power point presentationerna inför kommande år. Gamla godingar från det gågna året visas upp ...

Nu sitter jag här och är lite pömsig, men hittade ett trevligt vänner klip på youtube som ni alla ska få ta del av ... :D



Idag är det ingen låt of the day, tänkte istället bjuda på ett av mina absoluta favoritklipp från Disney



Måsen är helt underbar :P haha aaahh en dinkelhoppare :P hahaha

Ska dra mig nu :)
Ciao




"Hur det är att spela James Bond? Tja, ibland bär jag vit smoking, ibland svart"

(Roger Moore)

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha

"ARIEEEL! hur MÅS det tjejen?"

2009-04-16 @ 22:27:44
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0