Don't dream it's over

Idag har vädret inte varit lika bra som igår, därför blev det inget solande - får bli en annan dag :)

Idag städade jag och Malin iordning här hemma, idag kom ju mamma & pappa hem så då får de ju va ordning på grejerna :)

Måste säga en sak, kollad på Robinson igår (seferajs favoritprogram eller ? ;P)
Hur som helst, det va en kille som jag störde mig lite på. Han skulle blida pakt och satt & snacka skit om andra.
Sen skulle dom ha en tävling, då det bara var två från varje lag som skulle tävla. Han kände sig taggad för det sa han.

Han åkte tillsammans med en annan kille men de förlorade.
Han som va så sugen på denna tävlingen satt sen & sa att den andra från hans lag var trött.          
Ja ba VA?! jag måste fått hela tävlingen om bakfoten, jag tyckte det såg ut som han orka.

Man fick liksom lite känslan av att han liknade han tingeling gubben "jag e fan bäst".
Vad vet jag, var kanske bara jag som uppfattade det fel.
Tänk på hur ett programm utan människor som skapar olika pakter ect. skulle vara. Ganska tråkigt. Man vill ju se lite action eller ?

Kollade på Lindesberg-Alingsås förut. Guuuuud vad han Warvne va duktig. Han kämpa verkligen hela tiden. Även om jag hejar på Alingsås så var det faktiskt kul för Lindesberg att dom vann idag. Blir ju lite extra spännande med en sista avgörande match.

Idag avgjordes även damernas kvartsfinaler. Sävehof fick sedan välja motståndare. De valde Eslöv.
Det innebär att IVH Västerås och Skövde möts i den andra semi finalen.
Ska bli se hur det här slutar, Sävehof borde ju vara givna i finalen med tanke på hur bra dom är liksom, sen vet man ju aldrig. Det återstår att se ....


Imorgon börjar sista påsklovet. Hoppas på fint väder :) Skönt att ligga & sola lite :)

Imorgon ska vi besöka dag och natt, redovisa lite och lämna tillbaka vår lånade kollektion.

Det var sista gången vi sålde med vårt UF företag, vi får tacka alla för stödet :)

Nu återstår bara slutkorrigering av vår reklamkampanj och sen avveckling.

Lite skrämmande hur fort detta året har gått egentligen ....


Under lovet kommer jag även starta ett projekt.

Projektet innebär omorganisering i min garderob.

Ut med gammalt och in med nytt.

Sommaren är snart här och då tänker i alla fall inte jag gå runt i vinterkläder ... ;P


The låt of the day : Crowded House Live - Don't Dream It's Over


 



Ha det gött alla !
Ciao



"Jag har fotografiskt minne -- det klickar jämt!"

(Björn Thörnqvist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0