Forever

Idag har jag hunnit med en ynka timme i solen, sen bar det av till mormor för middag med familjen.
Efter ett tag kom även sockersöta Lorentz och Nilla på besök.
Lorentz är ett riktigt charmtroll :)
I fotboll hejar han på blåvitt och gais, sen är ju hammarby Leifs lag :P
I Hockey hejar han på Frölunda, det gör inte Leif, han hejar på HV71
Så frågade jag Lorentz, vilke hejar du på i handboll då?
Då heja han på det svarta laget, Kärra HF duvet.
Han kan nämligen namnen på alla i Frölunda, han är verkligen en frölundait :P Så jag frågade han om han visste några namn på dom som spelade i det svarta laget.
Han ba nummer 6 är Izabella och så nummer 11 är Edijana Dafe :p
Så söt e han :)

Blev en del prat om kusinen Lisas bröllop som äger rum i sommar. Ska bli väldigt roligt tycker jag :D
Har inte den blekaste om vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog. Är ju trots allt några månader kvar :P

Har precis fått massage av mammsen och innan det hann jag med en löprunda.
Nu återstår en härlig dusch och att umgås med familjen ... :)

The låt of the day: Forever - Chris Brown (den låten tröttnar man aldrig på)


Ciao





"Målet är ingenting. Vägen är allt."

(Robert Broberg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0