Heja blåvitt

Idag är det måndag. Idag stod det inplanerat på schemat att besöka Dag och Natt för att lämna tillbaka smycke kollektionen som vi har lånat samt betala för de produkter vi sålt.
Kan ju konstatera att vi verkligen har jobbat bra, kommer ju tjäna en del på detta :D

Efter besöket hos Dag och Natt så åkte jag och Eddie in till stan. Givetvis blev det broöppning precis när våran buss åker på bron, så där satt vi ett tag. Tur att vi inte skulle skynda oss någonstans.
Väl i stan träffade vi först Linn som hade varit och tränat sen sprang vi på Nettan precis runt hörnet.
Efter lite småprat kom hennes buss och hon fick kila iväg, då gick jag och Eddie till Rut mfl.
Där köpte jag en väldigt söt vit klänning, såg även en blåvit klänning som jag hade velat ha, får se hur det blir med det ...

Gick runt i lite affärer och sen var vi inne på Euroskor och hälsade på Malin.
Eftersom det fina vädret lockar fram vårkänslorna hos folk beslutade vi oss för att som många andra köpa en glass.
Skönt att sitta och avnjuta den i solen medan man väntade in bussen :)

Väl hemma i Kärra gick jag ut och la mig på altanen, blåste dock en aning vilket gjorde hela soläventyret väldigt kort.
Gick istället in och käkade lunch och tittade på That 70's show ! 

Från en tv-show till en annan, förut när vi var hos Malin Öhlund innan vi gick ner till Dag och Natt, så hade hon satt på Vänner dvd:n. Det är världens bästa serie !
Man behöver inte ha sett alla avsnitten för att fatta, det händer alltid nya saker och man får sig alltid ett gott skratt.
Helt klockren serie helt enkelt ! :D

Ta en titt :




Idag är det dags för IFK Göteborgs allsvenska premiär, den sänds idag på tv. Jag kommer sitta bänkad.
Det är idag bortamatch och motståndarna är Helsingborg.

Justdeja, the låt of the day .. hmmm
Ganska passande låt idag faktiskt, Heja BLÅVITT! :D



Nu ska jag kila, ha det gött !

Ciao




"Kära Örebroare!"

(Kung Carl XVI Gustav håller tal i Arboga, 1985)

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har en sak jag vill säga: att jag träffat han som spelar saxofon i den här låten. han är bror till mina kusiners mamma. ganska långsökt, men ändå. och förresten, jag kommer också att sitta bänkad!

2009-04-06 @ 19:44:50
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: Grygge

Haha vänner is the shit!! :D

2009-04-08 @ 00:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0