You're the voice

Idag är en sånd där typiskt sitta inne med en film-dag. Inte en sån härlig dag i solen, för den skiner inte idag.
Det härliga vädret som skulle hålla i sig så bra under denna veckan är försvunnet. Solen blev istället ersatt med regn.

När man nu tittar ut är himmlen grå och regnet rinner ner längs fönsterrutan .... en typisk filmdag helt enkelt.
Men för min del blir det nog inte så mycket film idag. NU när vädret inte tillåter en att avnjuta solen på verandan så får man passa på att jobba lite.
Har en hel lista med saker som jag ska göra, få se hur mycket av det som hinns med.
Får en känsla av att garderoben kommer ta sin lilla tid.

Har precis suttit och gjort klart min studentinbjudan :)

  Denna bild finns på inbjudan, känner ni igen mig?


Nej nu ska jag börja städa, wiihooo ! :P


The låt of the day:  John Farnham - You're The Voice





Ha det braaa !

Ciao



"Till vän ska man komma bjuden i medgång och objuden i motgång"

(Okänd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0