Killing me tenderly

Idag är det långfredag, dagen har kännts väldigt lååååååång också.
Vaknade klockan 7 idag av att någon bankade upp en målarburk, inte nog med det så har jag i sömnen lyckats slänga ner den stora tavlan som hänger ovanför min säng. Vet inte hur, men minns i alla fall att jag tog emot den när den va på väg ner sen la jag den försiktigt bredvid sängen. Helt skumt när man gör saker i sömnen :S

Det som dock gjorde att jag vaknade var ju bankadet på målarburken. Pappa målar nämligen om Malins rum, det brukade vara blått, men nu är det vitt :)

Har idag hunnit med en sväng till Angered Centrum, inhandlade där en tröja på KappAhl till Mikaela som tydligen var slut överallt i stan. Åkte sedan med pappa & lämnade av Malins grejer hos Mikaela.

Väl hemma i Kärra va det bara att invänta påskmiddagen

Är som vi säger på göteboska - knökmätt ! ;P

Kom just på att jag har lite plugg att göra som jag inte gjort tidigare under lovet. Väldigt kul :(

Får se hur de blir med den där Danmarks trippen över dagen, blir kanske inget nu, men hade varit kul, vad är påsken utan rödspätte liksom?!

The låt of the day : Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng -  Killing me tenderly



Ciao




"När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra"
(Nalle Puh)

Kommentarer
Postat av: Maria

hur kan man måla något som är blått, vit!?!??!

fy faan asså!

2009-04-11 @ 12:44:04
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0