Det är jag och Balic ...

Gjorde precis ett sånt test på Facebook. Vilken handbollsspelare är du?
Resultatet: Ivano Balic -Du är playmaker som har en megabra spelkänsla. Ditt passningsspel är fenomenalt och så kan du gå förbi försvaret på ett sätt som ingen annan kan. Ditt lag är beroende av dig utan dig flyter inte spelet på som vanligt och blir tråkigt. Du är kanske lagets viktigaste spelare. Du blir alltid hårt tagen av försvaret och är en hatad men också älskad spelare.



Tror ju nån är avensjuk eller va säger du Vickan ? ;P

Har idag pluggat, slängt massa skräp, handlat och nu ska jag plugga lite till.
Sen är det dags för herrarnas kvalmatch mot BK Heid.
Hoppas de blir mycket folk i hallen, tror jag i alla fall att det blir.
Maria leder la hejaklacken ?? ;P

Hur som helst, ska bli riktigt kul med kval, kul om dom går upp i Allsvenskan :)

                                     vs           


Lillekärrshallen 19:21



The låt of the day:
Your song - Elton John





Ciao



"Han har fått sitt snygga utseende av sin pappa. Pappan är plastkirurg"

(Groucho Marx)

Kommentarer
Postat av: carro

glöm inte den svarta eller gula tröjan ;)

Jag blev förresten Karabatic??? Okeeyyy... :P

2009-04-15 @ 18:11:58
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Grygge

Din blogg är då roligast :)

2009-04-16 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0